22 Şubat 2010 Pazartesi

kestirmek lazım (ilginççç)

2004 haziran ayındaydı birgün evi temizliyordum
işlerimi bitirene kadar çay demlensin içerim demiştim .işleri bitirmeye yakın çayı demledim işe koyuldum yine aradan biraz vakit geçti çayın suyuna bakıyım dedim .ocaga yaklaştım çaydanlık ocakta yoktu ve çaydanlıga baktıgımda yıkanmış suyu süzülsün diye ters çevrilmiş duruyordu halbuki iyi biliyorum ki çayı demledigimi neyse dedim dalgınlık olabilir .tekrar suyunu demlige döküp tekrar yaktım altını ve bir kenarada yazı yazdım ben çay suyunu ocaga koydum diye tekrar işe koyuldum ama içimde korku var tabi yine bir kaç dakika geçti tekrar mutfaga gittim bu kezde çaydanlık ocaktaydı fakat altı yanmıyordu ama altını yaktıgımı iyi biliyordum zaten çaydanlık sıcaktı bende gülsemmi aglasammı kelimei şahadet getirdim tekrar yaktım ve çay suyu nu kayanayana dek yanında oturdum çay kaynadı ve demledim içtim ve aradan bir ikigün geçti gece saat üç te duyabilmem olanaksız olan evin yolundan sesler duyuyorum ayak sesleri ve evin tüm camlarına tık tık diye ikişer defa vuruluyor .bulundugum odanın cama vurulan sesi duyabilirimde diger odalar uzak duymam olanaksız eşimi uyandırdım ve hırsız var dedim oda uyku sersemi saçmalama yaa dedi açtı dış kapıyı ve dışarıya baktı kimse yoktu
ve girdi tekrar yattı.yine korkmaya başlamıştım ve o aralar öyleden önce kalkamıyordum gözlerimi açamıyordum üzerimde bir agırlık vardı yine aradan birkaç gün geçti saat.14,30yataktayım seslere uyandım fakat bedenimi yataga çivilemişler gibi nesesim çıkıyor nede haraket edebiliyordum.yine dışarıdan merdivenlerden birileri geliyor o kişilerde birisi annemin teyzesi ev sahibim digeride hallam digeride halamın 4 yaşındaki kızı kızın elinde ipe baglanmış kocaman bir araba sürükleyerek geliyor .
gözlerim açık yataktayım fakat onları görebiliyorum kapıya vuruyorlar ben onları görüyorum ama yataktayım nasıl oluyor anlayamıyorum benim kapıma vuruyorlar bende bedenimi kaldıramıyorum .ve dedikodumu yapıyorlar 15 20 dakika kapıya vuruyorlar gözlerim açık yataktayım onları nasıl oluyorda görebiliyorum allahım bana güç kuvet verde kapıyı açıyım diyorum teyzem o içerdede bilerek açmıyor kapıyı diyoor artık baktılarki yokum evde geri dönüyorlar allahım dedim kalkıp açıyım şu kapıyı dedim bişiy beni serbest bıraktı hemen can havliyle ayagı kalktım hemen açtım kapıyı baktım koştum köşeyi döndüm bir baktım teyzem balkonda dolma sarıyor teyze dedim sen ne çabul çıktın balkona dedim bana kızım ben bugün evden dışarıya çıkmadım ki dedi ee halamlar nerde dedim ne halası ben kimseyi görmedim ki dedi koşarak eve gittim telefona sarıldım halamın evini aradım ve telefonu açan halamdı biraz durdum hallam alo alo dedi bende hala dedim efendim dedi hala sen nezamn
eve gittin dedim nasıl yani dedi sen bugün bize geldinmi dedim yooo
dedi peki hala üzerinde kıyafet mavi pantolon üzerinde kırmızı beyaz cizgili tişör ve saçlarınada kızıla mı boyadın dedim başak ta mor bir elbise giymiş saçlarınıda yandanı bagladın dedim bana saçlarımı şimdi ben boyadımda sen nerden biliyorsun dedi bende o da çok korkmuştuk önceden ölecek kişileri de birgün önceden söylüyordum bu bir süre devam etti ALLAHA ŞÜKÜR geçti artık hürüm .....

1 yorum:

Yorum yazdığınız için teşekkür ederiz!

dergiby7