17 Kasım 2009 Salı

Duvar Yazıları

  • Çok yaratıcıyımdır, acayip sorun yaratırım.
  • Paranın ne önemi var, önemli olan miktarı.
  • İnsanları tanıdıkça, hayvanları daha çok seviyorum .
  • Tam öğrenmeye başlamıştım ki, okul bitti .
  • Sana 5000 kere soyledim abartmayı bırak diye.
  • Son gülen sen olacaksın, çünkü en geç sen anlıyorsun.
  • Herkes kahve içince uyuyamaz. Bense uyuduğum zaman kahve içemiyorum!!!
  • Ne düşünüyorsun? Sana söyleyecek olsaydım konuşurdum,düşünmezdim .
  • Arkanızdan konuşmak gibi olmasın ama çekilin de geçelim...
  • Nefes kesen bir roman yazdım. Tüm okurlarım öldü.
  • Oğlumun adını mafya koydum, artık bir mafya babasıyım!
  • Ölüm korkusu sürekli değil mezarda biten geçici bir duygu.
  • Başına gelenler daha korkunç olabilirdi,Mesela benim başıma gelebilirdi.
  • Eskiden kibirliydim...Şimdi tamamen kusursuzum.
  • Gül'ü seven abisine katlanır.
  • Hayvanları çok seviyorum,özellikle de kızarmış tavuğu!

KAYNAKÇA:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazdığınız için teşekkür ederiz!

dergiby7